Hvordan lage en god LinkedIn-profil for bedrift?

Hvordan lage en god LinkedIn-profil for bedrift?

Hvordan lage en god LinkedIn-profil for bedrift? Mange spør oss om følgende: Hvordan lage en god LinkedIn-profil for bedrift? Svaret er sammensatt, siden det finnes mange smarte tiltak. Det er uansett ingen tvil om at en god og representabel profil vil gagne bedriften...

Hvordan bruke TikTok i markedsføring?

Hvordan bruke TikTok i markedsføring?

Hvordan bruke TikTok i markedsføring? TikTok har et utrolig potensial for markedsføring. Det kan brukes som en plattform å markedsføre på, på mange ulike måter. Man kan legge ut innhold gjennom å ha en profil for bedriften, eller gjennom å legge ut reklamevideoer, som...

Publiseringsplan sosiale medier

Publiseringsplan sosiale medier

Publiseringsplan sosiale medier En god publiseringsplan hjelper deg med å få kontrollen over dine sosiale medier. Gode rutiner er viktige, og man må forberede seg før man begynner å lage innlegg. En publiseringsplan er et godt verktøy for akkurat dette, og gjør det...

Drift av sosiale medier

Drift av sosiale medier

Drift av sosiale medier Mange bedrifter er på sosiale medier, uten at dette nødvendigvis gir så stor avkastning. Kanskje begynte din bedrift en gang i tiden med pågangsmot og store ambisjoner for hvordan dere skulle ha en tydelig tilstedeværelse i sosiale medier, uten...

Facebook markedsføring

Facebook markedsføring

Facebook-markedsføring Sosiale medier har kommet for å bli i forbindelse med markedsføring. Ikke nok med det, men det har gang på gang blitt bevist at det faktisk fungerer. Hvis du spør noen du kjenner om å si navnet på tre forskjellige sosiale medier, så garanterer...

Ekspert på sosiale medier

Ekspert på sosiale medier

Ekspert på sosiale medier De fleste av oss skulle ønske at vi var eksperter på sosiale medier og var i stand til å markedsføre bedriftene våre på en slik måte at vi bygger opp en stor følgermasse, masse engasjement på alle publiserte innlegg, og genererer trafikk til...

Sosiale medier og markedsføring i 2023

Sosiale medier og markedsføring i 2023

Sosiale medier og markedsføring i 2023 I kjølvannet av en global pandemi har folk tilbragt enda mer tid på sosiale medier enn før. Dette har hatt stor påvirkning på hvordan du bør drive med markedsføring på sosiale medier i 2021. Endringer i trender byr på nye...

Tips sosiale medier

Tips sosiale medier

Tips sosiale medier Sosiale medier har blitt en ting alle er vant til å bruke, og denne artikkelen vil gi deg noen tips for hvordan du kan gå frem i bruken av dem. Enten du allerede har tilstedeværelse på SoMe eller ikke, vil disse tipsene gjør det enklere for deg å...

Publiseringsplan sosiale medier

Publiseringsplan sosiale medier

Publiseringsplan sosiale medier Publiseringsplan er et praktisk verktøy når du driver med innholdsproduksjon i forbindelse med sosiale medier. Uansett om det er i forbindelse med en spesifikk markedsføringprosess eller bare generell innholdsproduksjon, så vil dette...

Facebook annonsering i 2022

Facebook annonsering i 2022

Facebook annonsering i 2022 Facebook annonsering har lenge vært et hett tema. Over 3,1 millioner nordmenn bruker den sosiale plattformen og i snitt sjekker vi Facebook hele 14 ganger hver eneste dag. Dette har gjort Facebook til en utmerket annonseringsmulighet for...

Firmaprofil på LinkedIn

Firmaprofil på LinkedIn

Firmaprofil på LinkedIn Med en firmaprofil på LinkedIn har du en ypperlig plattform for markedsføring og nettverksbygging. LinkedIn kan nesten betraktes som «bedriftenes Facebook», og er en sosial plattfom med tusenvis av norske bedrifter og arbeidstakere. Din...

Slik bruker du Snapchat i markedsføring

Slik bruker du Snapchat i markedsføring

Slik bruker du Snapchat i markedsføring Snapchat har en unik markedsførings egenskap, ved at man både kan følge brukere eller knytte «vennskap» med dem og sende direktemeldinger, bilder og videoer med tekst på, direkte til private personer og laste opp innhold til...