Innholdsplan sosiale medier

Innholdsplan sosiale medier Ønsker du å lage en innholdsplan for sosiale medier? Det gjør du lurt i! Ved å ha en plan kan du enklere nå ut til målgruppen med innhold som konverterer og engasjerer. En innholdsplan for sosiale medier gir deg oversikt over hva slags...

POST-modellen sosiale medier

POST-modellen sosiale medier POST-modellen er en overordnet strategi for sosiale medier. Den omfatter alle aspekter av din tilnærming til dem, fra planlegging av innlegg, til hvilke plattformer man skal legge dem ut på. Modellen fungerer godt, og blir brukt av veldig...

Instagram for bedrifter

Instagram for bedrifter Sosiale medier, deriblant Instagram, er fantastiske verktøy for markedsføring. Gjennom å ha en god profil på Instagram, når man ut til kundene og markedet generelt, på en mye mer personlig måte. Man opprettholder en tilstedeværelse og skaper...

Annonsering på LinkedIn

Annonsering på LinkedIn Annonsering på LinkedIn har blitt en populær markedsføringsform for mange B2B-bedrifter. Selger du produkter eller tjenester til bedrifter? Da er LinkedIn en super plattform å benytte seg av. Her kan du nemlig nå ut til et stort antall norske...

Sosiale medier for bedrift

Sosiale medier for bedrift Om du eier en bedrift er du nok klar over viktigheten av markedsføring. Om du skal starte opp en bedrift er det neppe ukjent for deg heller at markedsføring er en viktig del av det. Markedsføring er trossalt essensielt for å lykkes med en...

SoMe-strategi

SoMe-strategi Sosiale medier (SoMe) er en god plattform for effektiv markedsføring. Enten det gjelder salg av produkter og tjenester, eller det er snakk om å bygge en merkevare. For å lykkes på sosiale medier må du utforme en god strategi du forplikter deg til å...